آغاز جشنواره نوروزی هواوی به همراه جوایز ارزشمند
نوشته شده توسط : nirvana

 

برند هواوي طي چندسال اخير به برندي محبوب در دنيا تبديل شده است. اين محبوبيت هوآوي بيشتر به دليل گوشي‌هاي هوشمند اين برند است که تقريبا قيمتي مناسب و کيفيت بسيار خوبي دارند. هوآوي همچنين در ايران بسيار رواج يافته و امروزه در دست بسياري از ايراني‌ها گوشي‌ هوشمند هوآوي ديده مي‌شود. به علاوه گوشي‌ هوشمند، اين برند محصولات ديگري همچون ساعت هوشمند و لپ تاپ نيز دارد، که آنها نيز طرفداران بسياري را براي خود دست و پا کرده اند. اين شرکت به مناسبت فرا رسيدن عيد باستاني نوروز، جوايزي را تدارک ديده است. 

 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ به مناسبت فرا رسيدن نوروز 1400، شرکت هواوي جشنواره‌اي برگزار نموده است که در طي قرعه کشي‌هاي متعدد به خريداران محصولات هواوي جوايز نفيسي ارائه مي‌شود.

 اين جشنواره از تاريخ 16 بهمن ماه سال جاري آغاز شده است و تا 30 اسفند ادامه خواهد داشت. طريقه شرکت در اين جشنواره بدين شکل است که افراد بايد محصولي از برند هواوي را، مانند  گوشي موبايل، ساعت هوشمند، لپ تاپ و يا تبلت، خريداري کنند. با خريد هر محصول امتيازي به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و نام‌شان براي قرعه کشي ثبت خواهد شد. در اين بازه زماني، شرکت هواوي 7 قرعه کشي انجام خواهد داد؛ بنابراين هر چقدر بيشتر از محصولات هواوي خريد کنيد، در قرعه کشي هاي بيشتري نيز شرکت خواهيد کرد و در نتيجه احتمال برنده شدن‌تان قوي‌تر خواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده از اين شرکت چيني، در هر قرعه کشي جوايز بيشتر و نفيس‌تري به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت. اولين قرعه کشي هواوي در روز 23 بهمن ماه برگزار خواهد شد و پس از آن هر هفته يک قرعه کشي برگزار مي شود. آخرين و هيجان انگيزترين قرعه کشي در 16 فروردين سال 1400 خواهد بود.

اين برند چيني با داشتن سهم تقريبي 14 درصدي از بازار موبايل جهاني و 10 درصدي از بازار موبايل در ايران، بيشترين ميزان واردات گوشي به ايران را بعد از برندهاي سامسونگ و شيائومي به خود اختصاص داده است.

 

 اگر طرفدار محصولات شرکت هواوي هستيد و قصد داريد در اين قرعه کشي شگفت انگيز شرکت کنيد، به صفحه مخصوص ثبت‌نام در وب‌سايت رسمي هواوي در ايران مراجعه کنيد و با پر کردن فرم، درخواست خود را براي شرکت در اين جشنواره شگفت انگيز ثبت کنيد. با خريد هر محصول هواوي، يک امتياز به شما تعلق مي‌گيرد. اين بدان معناست که اگر از هر چهار محصول گوشي موبايل، لپ تاپ، تبلت و ساعت هوشمند را خريد کنيد، در نهايت صاحب 4 امتياز خواهيد شد و شانس‌ برنده شدن‌ تان را افزايش خواهيد داد.

در ليست زير مي‌توانيد جوايزي را که هواوي به برندگان قرعه کشي اهداء مي‌کند مشاهده کنيد:

·  لپ‌تاپ ميت بوک D15 براي 7 برنده

·  گوشي پرچم‌دار (فلگ شيپ) P40 Pro براي 14 برنده

·  هدفون ايرپاد FreeBuds 3 براي 28 برنده

·  ساعت هوشمند Watch Fit براي 56 برنده

 

منبع: وبلاگ رندباز  





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: